×

تست ارسال پیامک نظرسنجی

برای تست عملکرد افزونه بعد از نصب و کانفیگ افزونه و همچنین تنظیم یک پترن در سامانه پیامکی، میتوانید یک سفارش با شماره موبایل خودتان که شامل نام، نام خانوادگی و یک محصول میباشد را ایجاد کنید، سپس وضعیت سفارش رو حتما به تکمیل شده تغییر دهید، حالا کافیست از داخل صفحه ویرایش سفارش > باکس نظرسنجی > دکمه “اطلاع رسانی” را کلیک کنید و بررسی کنید که آیا پیام مورد نظر شما به سامانه پیامکیتون و سپس به شماره مورد نظرتون، ارسال میشود یا خیر.

اگر پیام به سامانه پیامکی نرسیده است، پس تنظیمات و پترن های پیامکی به درستی تنظیم نشده اند که در این شرایط، نیاز هست قوانین ثبت پترن رو در سامانه پیامکیتون، جویا بشید. ضمن اینکه برای 3 سامانه پیامکی پرطرفدار، مستند زیر جهت راهنمایی بیشتر، آماده شده است:

مستند اتصال به PERSIAN WOOCOMMERCE SMS

همچنین میتوانید جهت تست زمان، زمان ارسال سفارش رو بر روی 0 یا 1 قرار دهید(0 یعنی چند ساعت پس از ثبت سفارش و 1 یعنی حدود 1 روز بعد از ثبت سفارش) تا در کمترین زمان پیامک ارسال گردد.

توجه داشته باشید که به دلیل استفاده افزونه نظرسنجی ندا از cron وردپرس، پیام ها طی زمان های برنامه ریزی شده در cron ارسال میشوند و به همین علت، ممکن است چند ساعت تاخیر در ارسال وجود داشته باشد.

Powered by BetterDocs