×
خانه » مقالات » نرخ نامه خدمات پستی 1401
07 خرداد 1401

نرخ نامه خدمات پستی 1401

هفته گذشته چهارشنبه ۴ خرداد ماه تعرفه های خدمات پستی، طبق رسم هر ساله (یا دوساله) اداره پست به صورت ناگهانی، بدون اطلاع قبلی و عدم انتشار رسمی نرخ نامه پست افزایش یافت. این افزایش ناگهانی و بدون اطلاع باعث ضرر و زیان کسب‌ و کارهای اینترنتی شد. از روز چهارشنبه تیم نابیک در تلاش است که افزونه‌های مربوطه را جهت جلوگیری از ضرر بیشتر کسب و کارها طبق آخرین نرخ نامه غیررسمی دریافت شده بروزرسانی کند.

روز گذشته و در ساعات پایانی هفته، تیم نابیک موفق به پیاده سازی اولیه نرخ نامه جدید در حمل و نقل حرفه‌ای شد و هم اکنون نسخه ۱.۵.۰ این افزونه طبق تعرفه خدمات پستی سال ۱۴۰۱ اداره پست، آماده استفاده شما عزیزان می‌باشد. قابل ذکر است که این پیاده سازی با لیست ارسالی‌های چندین بسته بررسی شده است و کمتر از ۵۰۰ تومان اختلاف و خطا دارد.
نسخه رایگان افزونه به زودی و پس از انتشار رسمی و کامل نرخ نامه پستی و در سریعترین زمان ممکن بروزرسانی خواهد شد. با توجه به عوض شدن فرمول محاسبه نرخ خدمات پستی، این پیاده سازی به صورت دقیق کمی زمانبر خواهد بود. در صورتی که هرگونه مشکلی در بروزرسانی افزونه‌ها و یا نرخ خدمات پست دارید، می‌توانید از منو حساب کاربری > تیکت‌ها، تیکت بزنید تا کارشناسان پشتیبانی نابیک شما را در سازگاری فروشگاهتان با آخرین نرخ نامه خدمات پستی ۱۴۰۱ یاری کنند.
به محض انتشار عمومی، رسمی و کامل نرخ نامه، فایل نرخ نامه در این صفحه قرار خواهد گرفت.

مهدی یوسفی

توسعه دهنده وبی که علاقه شدیدی به مدیریت هم داره. برنامه نویسی در دوران کودکی اسباب بازی من، در دوران دانشگاه سرگرمی من و اکنون کار من است!

2 پاسخ به “نرخ نامه خدمات پستی 1401”

  1. میثم گفت:

    سلام.من افزونه حما و نقل دکان رو گرفتم که خریدش از سایت dokan-pro اتفاق میفته.داخل اون پکیج همین افزونه حمل و نقل حرفه ای هستش.برای من داخل وردپرس آپدیت به1.5 نیومده و هنوز نسخم 1.4 هستش.ژچیکار باید بکنم؟

    • مهدی یوسفی گفت:

      سلام میثم عزیز
      لطفا از طریق فرم ارتباط با ما درخواستتون رو بفرستید بررسی شود (و همچنین فایل نسخه 1.5 جهت بروزرسانی دستی در اختیارتون قرار بگیرد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *